Nowa tablica już wcale niekorkowa {DIY}

Nowa tablica już wcale niekorkowa {DIY}

Pewnie też tak macie – są rzeczy w domu – funkcjonalne i pożyteczne – na które nie da się patrzyć… Nie da się ich również wyrzucić, bo zwyczajnie się przydają, a niekiedy wręcz nie można się bez nich obyć. Jaka jest więc rada na te brzydkie przedmioty? Trochę wyobraźni, kapka farby, kleju i innych „upiększających składników” i po domowych paskudztwach nie zostanie ani śladu 🙂

Ja zajęłam się dziś tablicą korkową, która kuła mnie w oczy już od bardzo długiego czasu… no i wreszcie doczekała się zmiany. Chciałam zachować jej funkcję jednocześnie obywając się bez pinesek i innych ostrych przedmiotów. Zobaczcie jak mi poszło i co mi wyszło 🙂

tablica_korkowa

kawałek_materiału

tablica na notatki

2 myśli w temacie “Nowa tablica już wcale niekorkowa {DIY}

Dodaj komentarz